Hej hej Bloggen!

Nu var det väldigt länge sedanjag skrev. Gjorde ett försök men tiden har bara inte funnits.

Ja, jag vet inte vart jag ska börja, kommer inte ihåg hur jag slutade, så här kommer det.

Just nu är det mycket í skolan, läser, läser och läser. Mellan alla böcker ska det skrivas paper och sedan är det nya delkurser. Jag läser Specialpedagogik och det är ett intressant ämne, men omfattande. Det känns som om vi bara är och nosar på det väsentliga.

Snart köper jag min efterlängtade kamera och hoppas kunna delge er läsare, om det finns några kvar, med det som fastnar i mitt kameraöga, längtar ut i naturen.

Jag stukade foten för två månader sedan, den värker fortfarande och är inte helt återställd, kan lägga upp bilder på den senare.

Förra helgen var jag med mina goda vänner till Ullared och köpte, det som fanns på min lista, som jag inte hade skrivit men som skulle inhandlas. Handväska, jacka och en julgardin till köket, sedan fyllde jag ut med några bra-att-ha-saker som jag inte visste att jag behövde förrän jag såg att de fanns i affären.
Det varotroligt mycket folk, jag blev av med min kundvagn och 5 kr men hade så himla roligt att det gjorde inget, allt i kundvagnen som försvann, kunde jag hämta igen.

Nu ska jag läsa lite i den sista boken för denna delkurs. Den totala summan på antal sidor på de här 10 hp är ca 1300 sidor.

Adjös adjöss läsa-tills-man-stupar-löss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0