Veckan som gått

Ja, nu har min andra vecka som student gått till ända, fast inte helt. Det är fortfarande litteratur som skall läsas och begrundas. Nästa vecka kommer det att bli mycket arbete, för vi ska på fredagen göra en muntlig redovisning och en skriftlig inlämningsuppgift. Oj, det blir mycket att göra. Jag har redan tjuvstartat med helgens läsning och löst frågan som vår seminariegrupp skall göra.

Måste beställa mer färg till skrivaren. Typsikt att jag skrev ut en text som jag inte behöver till måndag, för nu är det slut på rosa och då går det inte att skriva ut i svart och jag har två artiklar som skall skrivas ut och läsas.

Ja som ni märker kommer det handla mycket om skolan, det är mitt liv nu och tre ½ år framåt. Jag bävade lite inför denna veckas uppgift och jag är inte helt hundra på nästa veckas, ror vi hem detta? Hur går det för vår seminariegrupp? C lämnade inte in uppgiften i onsdags och hade inte läst all litteratur till idag.

Nu ska jag ta kväll, på återseende

Adjöss ledighetslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0