Vårt paper går åt fanders.

Jag jobbar med ett paper som skall lämnas in i morgon 24.00. Min studiekamrat och jag satt hela måndagen med arbetet och vi har inte kommit så långt och nu börjar paniken komma. Drar vi åt samma håll? Varför kommer vi inte på någon fråga som vårt arbete skall handla om, jag känner att det är väldigt viktigt för vi har bara morgondagen på oss. Ja, jag kan jobba i morgon ända fram till 24 men min studiekamrat har barn och måste ta hand om det, så fram till 20.00 har vi på oss. JAG BLIR GALEN, JAG VILL FÅ DETTA KLART!!!!!

Idéen finns, materialet finns, det gäller nu bara att få ner det på ett jävla papper på max 5 sidor.

Äh nu tar jag kväll och lägger mej i soffan och tittar på tv, om det finns något att se ikväll.

Adjöss par-arbeteslöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0