Uppgiften klar, redan igår

Uppgiften som skall redovisas i morgon, blev klar i går. Jag gjorde endast några få ändringar nu innan jag skrev ut resultatet.
Mina andra studiekamrater i min förseminariegrupp var inte klar när vi sa hejdå till varann 16.45. Jag är klar och det känns så jävla skönt. Det är en sak som jag är lite oräker på och det är artikel 29 i Konventionen om barnets rättigheter. ska jag ha den med eller ska jag ta bort den. Den är kvar och jag lovar att återkomma om det är så att den ifrågasätts av seminarieledaren. Tre personer ,har fått läsa eller fått den uppläst och det har varit positiva reaktioner. Tack F M och Å.

Nu ska jag stänga av datorn och ta det lugnt och njuta.

Adjöss uppgiftslöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0