Dagens uppgift.

Idag skiner solen och det är vackert ute, jag har massor att göra och jag vet inte hur fort eller hur bra det går.
Jag ska läsa all den litteratur som vi läst denna vecka och sedan ska jag läsa igenom mina anteckningar från de föreläsningar och de två filmer som vi sett. Sedan skall jag skriva en text på 2 A4 sidor om mina egna erfarenheter från min skolgång, utifrån det vi läst, hört och sett denna vecka. Allt detta skall vara klart till på onsdag den 8:e.

Jag ska kolla igenom nyhetssidorna och sedan skall jag ladda en tvättmaskin och sätta i gång med läsningen.

Det är kul att gå i skolan!

Det känns pirrit och spännande och tänka på att nu är man student, häftigt!

Adjöss tvätthögslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0