Vanita, vad är hon???

Jag såg Lyxfällan för några veckor sedan och fick se en tjej som verkligen behövde ekonomisk hjälp och kanske annan hjälp också. Hon var shopaholic och verkligen "bimbad" (totalt tom i bollen).
Vid flera tillfällen fick jag stänga av ljudet, för jag kunde inte höra hennes konstiga förklaringar. Jag har så mycket jag skulle kunna säga om denna tjej men jag rekommenderar verkligen till ER som inte sett detta att gå in på www.tv3.se och sedan leta reda på lyxfällan, jag tror att avsnittet ska finnas kvar.

MEN...vad upptäckte jag i tisdagskväll??? Jo, Vanita är med i Bartenderskolan! Det satt en tjej på sängkanten och ville inte gå till skolan för hon skulle fixa håret. Hmm tänkte jag, dialekten känns bekant och sedan när hon skulle sminka sig såg jag, Lyxfällan-Vanita. Hon har inte förändrats och det kanske är bra det, för lyxfällan ska ändra köpbeteende och inte hennes personlighet men hon shoppar fortfarnade, det framkom tydligt under gruppens weekendresa.

I morse skulle jag vakna tillsammans med the Voice och vad säger Paul? Jo, att Vanita kommer 8.30. Snacka om att jag vaknade till och nu sitter jag här och ätit frulle och väntar....på Vanita.

Ja tänk, vissa får mediauppmärksamhet när de sticker ut på olika sätt och Vanita har fått det för att hon är så korkad! Sorry, Vanita men jag tycker inte att du är så jävla "clever" (obs! engleskt uttryck) men du skapar verkligen ett samtalsämne, på din egen bekostnad!

Adjöss blondinlöss, välkommen Vanita!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0