Nu är det inte lika kul.

Efter tentan känns det inte lika kul med att studera, antalet sidor och böcker ökar, arbetsuppgifterna svår tolkade så att man inte riktigt vet om man gjort rätt. Många har suttit fler timmar än jag, betyder det att jag inte gjort tillräckligt eller? Jag har ingen att diskuterna mina funderingar med.
Jag har fått tröstande ord från  min mamma och från min sambo och det de säger är att jag har gjort uppgifter efter min tolkning och då kan den inte vara fel.

Nu väntar jag på att S ska skicka in sin uppgift så att jag kan kommentera den, för det ska vi göra. M har redan fått min och jag hoppas till gud att hon förstår hur jag menar. Det visar sig.

Jag har haft huvudvärk hela dagen, till och från i allafall och det har inte hjälpt mitt arbete.

Nästa vecka är det praktik och det innnebär inte lugn och ro, vi har två böcker som skall läsas och uppgifter som i skrift skall bli tre sidor. Jag kan inte längta till jul heller för vi måste jobba då med, men inte de röda dagarna

Adjöss huvudvärks-löss och individuella uppgifterslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0