Urnsättning

I går hade jag urnsättning av Alice. Det blev på en väldigt speciell plats, det blev så bra. Jag ville inte sätta ner hennes aska här på tomen, för det är inte säkert att jag kommer att bo här för resten av mitt liv. Nu är hon på en plats där jag kan besöka henne när jag vill och ingen blir störd av att jag trampar runt där.

I dag skulle jag egentligen åka till Örebro och storhandla, men jag följer med F till en stad i norr. Jag ska in på en lågprisaffär och köpa gardiner, vill byta i vardagsrummet och de som jag har, är det rött i och jag tänkte att jag skulle ha dom till jul. Jag kan ju alltid åka till Örebro i eftermiddag, de har öppet till 22.00 på Ica Maxi.

Jag gjorde en tråkig upptäckt i går så nu måste det bli en ändring, det kan inte fortsätta så här. Skärpning!!! Det kommer ta tid med det är det värt.

Gräsänka, det är ganska skönt men tråkigt, jag har ingen att "bråka" med :)
Jag hämtade grovdammsugaren, mohahahahah nu ska alla jävla spindlar i källaren DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!! Och dammråttorna ska kvävas av allt damm som jag suger upp med dom. HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA. Det ska jag syssla med innan jag ska se på semifinal 2 på Eurovision song contest. Tvätta och hänga i ett nydammsuget, damm-och spindelfritt torkrum.

Adjöss spindellöss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! okej ja då var det ju ganska tur då! :D

2010-05-27 @ 19:22:47
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0