Morgonens bestyrer

I morse vaknade har 06.40 och kunde inte somna om men det berodde nog på att min sambo skulle åka kl 7 och hade inte åkt, så jag gick ner och hann nästan precis säga hejdå.

Så vad gjorde jag sen? Jo, jag drack lite kaffe och satte mig vid datorn. Jag kollade allt som jag brukar göra varje morgon och sedan kom jag på att jag skulle försöka hitta den tatuering som jag för så många år sedan hade hittat. Den fanns inte kvar och vilken tur jag har som har sparat den på disk. Jag är lite sugen på att göra en ny tatuering men det kostar en del och jag vill ju gärna ha en ny kamera så pengarna får gå till det.

I går hämtade jag Alices aska och den ska få en speciell plats, förhoppningsvis i dag. Det kändes lite vemodigt att bära den lilla låda med hennes aska i och så ofattbart, tänk vad jag saknar henne.

I dag ska jag åka norrut och sedan ska jag hälsa på min mamma. I morgon kväll är det semifinal 2 på Eurovision sonf contest och Anna ska sjunga sitt bidrag. Jag vet att hon kommer inte på någon höjdarplats, om hon nu kommer vidare till lördagens final.

I morgon blir det nog en liten resa till Örebro, få se vad det blir. Storhandla mat ska jag göra.

Nu ska jag sufra vidare, duscha och sedan åka.

Adjöss regnlöss ( för nu skiner solen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0