Jag tror att jag fått färg.

Idag har jag haft bilen på service och sedan åkte jag och gjorde mina timmar i norr. När jag kom hem tog jag en macka till lunch och sedan var det gräsklipparen och jag som umgicks lite. Det var varmt och solen stekte, jag tror att jag fått färg både på armar och i ansiktet. Benen blir ju aldrig bruna, det är lite synd.

Jag är sugen på grillad kycklig och potatissallad, undrar om min sambo oxå är det. Jag har visserligen tagit fram falukorv och bacon, för det är tacksam matlåde-mat och det med pasta.

Helgen var bra och väldigt trevligt hade jag på festen och maten blev god. Jag dansde och pratade med känt folk som man inte sett på länge.

Nu ska jag ut i solen i gen, för snart går den bakom träden och då blir det inte lika skönt.

Adjöss blekfiselöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0