Här har ni min helg

Ja, nu är det söndag och helgen är över. I torsdags åkte F och jag till Stora staden och hade shoppingmania. Jag handlade en hel del och några saker var kanske onödiga med nödvändiga.

Min mobil har kommit äntligen och jag är faktiskt nöjd, eller jo efter det att jag kopierat över en del från min gamla så belv den precis som jag ville.

I fredags var jag som sagt i Ånnaboda. Avslutade kvällen med tacos och fredagsmys med filmen G- Force.
I lördags hämtade jag svärfar som skulle sätta upp spotlights i hallen, det blev jätte bra. Sedan körade jag och jr tillbaka honom och åkte sedan till kusinerna. Wow vilket toppenväder det var i lördags, jag måste kolla upp om jag fått någon bränna. Lördagskvällen avslutades med en tur och retur till jrs mamma, det blev 12 mil. Men sedan blev det grillat hos grannen och det var jättetrevligt och gott dessutom, det gick åt en hel flaska rött, till bara mej.

Idag har jag inte gjort så mycket, fast i skrivande stund kommer jag på att jag har faktiskt oljat in träpanelen i trappen, gått en timmes promenad, sett filmen Avatar och lagat hemmagjord pizza.

Inatt sover jag själv, min sambo är i Stockholm men han kommer hem i morgon.

Nu ska jag se färdigt på tv, hänga upp tvätten när den är klar och sedan ska jag krypa ner i sängen.

Adjöss ledighetslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0