En ganska okej dag.

Idag har jag varit hos min jobbcoach och gjort ett avslut. Jag skickade även in en ansökan till ett jobb som jag hittat på platsbanken och hoppas att det ska gå bra.

Jag var inne på studera.nu och kollade min ansökan till högskolan och jag får besked i början av juli. Spännande, jag ska kanske bli student.

Jag har letat fram kort på Alice och sedan cyklade jag till Expert och gjorde en beställning på två förstorningar. Jag hade en hel del kort och många fler har jag i datorn som jag tagit med digitalkamera eller med min usla mobilkamera.

Ja, jag har beställt en ny telefon, som aldrig tycks vilja komma, fick ringa Telia flera gånger förra veckan för att kontrollera att den verkligen hade blivit beställt och när den kommer. Den ska komma denna vecka men det tvivlar jag på, tyvärr.

I mataffären idag bestämde jag att det skulle bli lasange, handlade det som fattades i hemmet och cyklade hem igen. När köttfärsen var tinad, stekgrytan varm, så hittade jag inga lasangeplattor. Jag fick snabbt tänka om och det blir pannbiff med lök, sås, broccoli och potatis.

Jag lägger in bilder på Alice, de som är beställda.

Adjöss pannbiffslöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0