Trött i kroppen

Fan, vad jag är trött i kroppen, har så ont i överarmarna att jag kan nästan inte sträcka upp dom, få se hur det går att kamma sig. Jag ska laga lunch om en liten trund och sedan ska jag dra norrrut och göra mina timmar.

Igår när jag gick och lade mig i sängen kände jag hur det spännde i baksida lår, ÄNTLIGEN. Jag var och tränade i går och körde ganska hårt, fick avsluta en maskin för att jag fick lite kramp i vaden, men det är könt att det känns i dag.

Halux valgus är något jag går och tänker på dygnet runt, till och med drömmer om det. Jag har så ont i fötterna och nu har jag köpt en typ av hjälpmedel på apoteket, få se om det hjälper, jag hoppas. Men min lilla idiot läste på nätet hur en sådan operation går till och det är inget jag eftersträvar, man hamrar med stämjärn eller sågar bort knölen med lokalbedövning, nej tack.

Nu ska jag kamma håret, återkommer när jag kommit hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0