Träningsvärk?

Ja, jag tror visst att jag har träningsvärk, skönt. Jag är ätit frulle och ska bara dricka upp min påtår och sedan ska jag dra norrut. Idag blir det lite speciellt, jag ska nämligen köra skurmaskinen i "syrgasmask".  Det är inte en riktig, för den måste nog vara kopplad till en tub men denna omvandlar ohälsosamt syre till mycket behagligare. Det blåser dock lite mycket i masken, men det går bara inte att vistas i det rummet utan en sådan mask. Cancerframkallande ämnen inte bra.

Känner mej tjock i skallen, vet inte om det är en förskylning på G, för det är ju dags för nu har jag verkligen kommit igång med träningen och det känns bra, tror visst att det givit resultat, kommit i ett par gamla jeans.

Nu är det Vinn Adams pengar, skall sedan bortsta tänderna, det gick inte bra för Adam, äntligen.

Adjöss förskylningslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0