Sälen here aj kåm!

Nu är allt packat, väntar bara på att sambon ska komma hem så att jag kan bära ut allt till bilen och lägga maten i kylväska.

Hahah, skidorna som jag fick låna, var jag tvungen att ställa på ägarinnans trapp i går, för att hon och hennes mamma skulle med till Borlänge och jag tror att de inte var så sugna på att slåss med ett par längdskidor i baksätet, skidorna står fortfarande kvar på trappen. Men det gör inget för jag ska inte åka. Jag har så vansinnigt ont i mina fötter så jag ska ta det lugnt och promenera.

Baddräkten med det tunna tyget vid rumpan ( Fia, jag säger bara RUMMMPPAAAAAAAAAAAAAA) är med, för det finns ett äventyrsbad och visst är det dyrt, 195 kr när man inte har skipass (liftkort) och 155 om man har ett. Men jag har räknat ut att det kommer att fungera med den sparsamma ekonomin som man för tillfället har, suck.

Storasyrrans tvättmaskin centrufugerar inte, så hon kom hit för att tvätta, nu fungerar inte våran centrifug heller, vad har hänt? Så kör jag en testmaskin och går det inte nu heller, är den trasig, kul! NOT!

Nä nu ska jag sitta på ryggen ett tag.

Ajöss


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag hoppar att du har räknat RUMMMMMMMMMMMMMMMMMPPPPPPPPPOR!

2010-03-10 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0