Lågt blodsocker

Fan vad olustigt det blir när man får lågt blodsocker, det hände på ica idag, så det fick bli en banan innan varorna packades ner i påsen. Nu har jag satt på ugnen och väntar på att den ska bli klar.

Jag var till min jobbcoach och vilken tur att hon inte läser min blogg, för hon var urusel, hoppas att det blir bättre nästa vecka. Då ska jag få hjälp med se över mitt CV och så ska hon få läsa alla mina personliga brev som jag skrivit.

Resan till Sälen var helt underbar, även om jag inte åkte någonting. Fan vad jag har haft ont i fötterna. Först så knorrade det lite i plånboken att det skulle till med en extra utgift när man inte hade det så fett ställt, men vilken tur i oturen att jag fick ont i fötterna, för tänk om jag lagt ut pengar på utrustning och sedan inte kunnat åkt. Mycket trevligt sällskap och god mat, värt att göra om tycker jag.

Min käre sängkamrat kom hem sent igår, packade om och åkte igen kl 10 idag. Han kommer hem på fredag eftermiddag och vi ska ha en helg för oss själva, jippieeee, längtar.

I morgon, om det är fint väder, väntas snöskottning. Det har inte kommit någon ny snö utan detta är all snö som vi har mot ena husgrunden som inte mår så bra. Nu ska det skottas en fortsättning på stigen till boden  så att jag kan komma runt hörnet och lämpa av snön bakom garaget, sen ska jag gräva snö.

Om en kvart börjar Halv åtta hos mej, ett program jag verkligen kan tänka mig att söka till.

Nu ringde mat- och sovklockan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0