Jag vill verkligen ha en egen kamera.

Det är så fint väder och perfekt för att fotografera solsmälta istappar men icke sa nicke, det blir en annan gång eller i ett annat liv känns det som.

Ekonomin är inte den bästa just nu, och det är 21 dagar kvar till lön, suck. I går räknade jag ut att jag kan spendera ca 136 kr/dag fram till den 25:e. Så här brukade jag göra och jag måste erkänna att nu var det väldigt länge sedan jag behövde göra det. Det bästa är att om man inte handlar något en dag så blir det bubbelt så mycket att handla för nästa dag.

Första maskinen är igång och jag har nog tre till innan alla kläder är rena, lakan kan vänta till en annan dag. Sambons "gröna kläder" skall tvättas så att de är torra till nästa torsdag, eller om man kanske packar lite innan helgen.

På söndag drar vi till Sälen och vi kommer hem på onsdag kväll och på torsdag kl 14 elller 15 åker min sambo till skåne, kommer hem sent på söndag kväll och sedan på måndag åker han på kurs/utb. i 2 veckor och jag tror att det är i Stockholm. Har jag tur kommer han hem helgen v 11 men det är inte säkert.

Jag ska efter att jag hängt en maskin lägga ut några mobilbilder på mina fina tulpaner som stått i en vecka.

Nu till källaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0