En klapp på axeln

Det är vad jag ger mej själv i dag. Jag har skottat och det tog ca 1 ½ timme. Sedan har jag fixat tvboxen så nu kan man se på tv i två rum och så kan man spela in på den ena, det ser jag fram emot.

För övrigt så har det varit en bra dag, blev bjuden på mat hos mamma, tack än en gång för det var jättegott och riktigt lyxigt.

Nya glasögon blir det och det ska bli så skönt och åh, vilken tur att Lensway finns för man blir inte ruinerad när man måste köpa nya.

Jag har kollat priserna inför min andra sälenresa och jag har inte bestämt mej om jag jag tycker att det är värt att betala för skituthyrning och skipass.....hahahah jag skrev skit, skiduthyrning och skipass när man inte har mer än 3000 på kontot och jag behöver pengarna till mat och bensin. Men jag har tänkt en hel del och det gör mej inget om jag inte kommer ut i någon skidbacke (var tvungen att kolla texten så att jag inte skrev skitbacke) utan att jag kan träna på gymet, simma och promenera, jag tror att det passar min fötter också, för nu har jag mycket ont i knölarna.

Morgondagen vet jag inte vad det blir, tvätta det ska jag men städa det gör jag inte förrän någon kommer hem och plockar efter sig och jr, för det är inte mitt jobb. Man kanske skulle skaffa f-skattsedel och ta betalt för Rut-avdraget, handlade inte det om städjobb???

Nu ska jag ta min popcornpåse och göra en "sambo" och ligga i sängen, se på tv och mumsa, ska nog skaka över några till den tomma sidan när jag är klar, hihihi.

Gonatt, skriver mer om Öppet spår i morgon eller öppetspår kanske man skriver.

Kommentarer
Postat av: Mej själv

Eftersom jag inte proppar i mej popcorn som min sambo gör, så blev det inget spill dvs inget att skaka över till den tomma sidan.

2010-03-02 @ 10:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0