wohooou

Jag har haft sovmorgon, skönt och nu äter jag frulle. Plötsligt slår det mig att i dag har jag inga förpliktelser. Jag ska ta hand om min tvätt men det är ju så lite att det inte räknas. Jag skulle kunna klippa gräsmattan men det tror jag att jag låter sambon få göra. Jag har ju en ledig förmiddag!!

Jag ska ner till Ica och handla skinka och parmesan, sen vet jag inte vad jag ska göra, jag kanske klipper gräset ändå, om jag får lust.

Det ska vara Parkfest i min stad och jag ska gå med L och hennes syster, det ser jag fram emot, visserligen var jag ute den 29:e men om man slår ut alla gånger på tre år så kan jag berätta att det är fyra gånger och då räknade jag med 2 kryssningar. Sedan har jag varit ute med arbetskamraterna men då har jag varit nykter. Men jag har roligt även om jag inte dricker alkohol. Men nu vill jag ut och dansa och det göra man på Parkfesten.

Adjöss trötthetslöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0