Ny vecka

Tisdag. En dag då jag har en ledig förmiddag, för sedan ska jag till jobbet. Idag på agendan blir det spagetti och köttfärssås och en kycklinggryta med ris, vika tvätt och tvätta mina kläder.
 Arbetsförmedligen skall skicka en kallelse och det har inte kommit någon än och enligt den handlingsplan som jag gjorde sist hos Af, ska jag uppsöka dom innan den 1 juni och det är i morgon. Jag får åka dit idag, jag ska ju ändå till stan och handla.

Jag längtar till lördag och söndag, då är jag ledig och ska inte göra någonting jobbaktigt, skönt. Sedan jobbar jag natten till tisdagen nästa vecka och är ledig tis och ons men sedan börjar det igen, för jag jobbar tors 9-21, fre 7- 8.30 på lördag morgon och sedan 9-21 på söndag, inte så mycket av midsommarfirande med familj utan det får bli med jobbet.

Idag är det så fint väder att jag ska försöka hinna lapa sol innan jobbet, så det är bäst att jag börjar med mina uppgifter så att jag kan njuta.

Adjöss tvätthögslöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0