Jag har haft fullt upp

Nu är jag tillbaka och jag hoppas att kunna uppdatera lite oftare, typ en gång om dagen.

Jag har jobbat onsdag till söndag och i dag är jag "ledig" förutom  de timmar i norr som jag ska åka i väg på. I morgon är det vikarieinformation med smörgåstårta, onsdag blir det timmarna i norr, torsdag blir en vilodag för jag ska jobba natt, fredag ska jag sova lite och sedan är det timmarna i norr och studentfirande och tillslut jobbar jag 7.30-19.30 lördag och söndag. Skrev jag att jag var "ledig" i dag? Jag är ledig 19-20 juni, då är jag ledig.

Idag ska jag upp till bygghandeln och beställa pinnar, tror jag att det är. Det ska bli en ubåt och ett kryssmissilfartyg, nä så hette det inte. Jag frågade igår och fick dessa svar, en ubåt och ett namn på en slags krigsbåt, är jag förvånad? nä inte alls. Det ska bli en farstukvist eller vad det heter.

Idag är jag ju ledig, då ska jag inte städa, kanske klippa gräset när jag kommer hem igen. (ska försöka att inte göra någon nytta i alla fall)

Nu när jag läser igenom det jag skrivit så upptäcker jag att jag jobbade inte bara ons-sön förra veckan, jag jobbade mina timmar i måndags och sedan jobbade jag på dagis i tisdags, fan, det blev inte en helt ledig dag förra veckan och det blir det inte denna heller, kanske torsdag men då ska jag ut och jobba natt.

Nu ska jag ut och titta på mina lökar, vitlökar.

Adjöss ledighetslöss

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tor du får ta och sola dina vitlökar lite. Men ta det försiktigt så det inte blir rödlökar. :-)

2010-06-07 @ 16:07:12
Postat av: Emma

Hej! Tack så jätte mycket! :D

2010-06-07 @ 16:19:12
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0