Jag ger upp helt enkelt

Det blir ju aldrig som man tänkt det. Ändringar och ändringar och blir det till min fördel? nä, det blir det inte. Nu vet jag inte hur jag ska göra eller hur jag ska lösa mitt "lilla" problem. Det enklaste är att skita i allt, gå under jord och komma fram när det känns bättre.

Sitter här och har ätit frulle, druckit kaffe och känner att jag fortfarande har ont i halsen, fan jag tänkte träna idag men det vågar jag inte för nästa vecka börjar mitt sommarschema och jag tänker inte vara sjuk, speciellt inte nu när jag fyllt i min tidrapport för hela juni, för att löneassistenterna måste ha in dom nu, innan de går på semester, så att vi kan få våran lön i juli, sjukt. (Wow vilken lång mening det blev)

Vad händer idag, jo jag ska slöa och slappa, se på gymnasieskolans karneval och sedan fortsätta att ta det lugnt. Kanske sova en stund på eftermiddagen, för sedan ska jag, klockan 21, börja jobba. Jag jobbar natten. Jag jobbar helgen så att jag kommer inte att uppdatera något och sedan göra jag 12 timmar på måndag och kommer hem ca 20.30. Jag hinner kanske på tisdag, innan arbetsförmedlingen. Hm på tal om den, borde jag inte få en skriftlig kallelse, för jag ska dit innan den 16 juni. Den kanske ligger i postlådan i dag.

Nu ska jag duscha och sedan lapa sol i flera timmar.

Adjöss jävla ändringslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0