Ny vecka

Måndag igen, jag vill ha helg men ingen återvändo eller vad det heter. Ska dra norrut och sedan tillbaka, laga lunch och en matlåda. Börjar jobba igen kl 14.30 och kommer hem ca 20.45.

I morgon ska jag till dagis och jobba, men det är bara några timmar, typ 2 h och 15 min men det gör inget för sedan ska jag träna, till arbetsförmedligen och sedan hem och äta lunch och göra en matlåda, för jag börjar jobba igen kl 14.30. Nästan samma visa på onsdag, fast då ska jag norrut först och sedan tillbaka till 14.30.

Förhoppningsvis så är jag ledig torsdag förmiddag jag behöver kanske fixa kläderna till begravningen på fredagen om det nu inte skulle funka med det som jag tror att jag har i garderoben.

Jag har kommit igång med träningen igen, hoppas jag för jag får ibland, snyta mig väldigt mycket och ibland dyker det upp en nysnig, jag vill inte bli sjuk nu när jag kommit igång. Träning får ske tisdag, torsdag och lördag denna vecka. Jag tänkte träna nu på morgonen men jag har tränat lördag och söndag så jag tror att jag tar en vilodag idag. Jag vill inte stressa eller känna mig stressad, det räcker med att flänga runt mellan jobben.

Så, nu ska jag ner i källaren, kolla om tvätten är torr, hänga en maskin och ta upp köttfärsen.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0