Nu är jag tillbaka.

Det blev ett långt uppehåll men nu är jag tillbaka.

Jag har jobbat en hel del men nu har tiden kommit, då jag ibland måste tacka nej till jobb som inte ger mej tillräckligt många timmar, typ 40/v. Detta är så sjukt, att det ibland får mig att känna mig som en bedragare när jag ringer upp och säger tack, men nej tack.


Jag hoppas och längtar så till att få ett riktigt jobb.

Igår hade jag ljusparty här hemma och det var jättetrevligt, kul att så många kom! Jag fick möjligheten att beställa saker för 534 kr och jag kan ta bild på det jag köpte, när det kommer.

Idag ska jag norrut och så stannar jag på vägen dit hos F och tar en kopp kaffe, det är alltid så trevligt. Vi har alltid något att prata om.

Huset är i tipptopp och förra veckan städade jag i källaren, jag har köpt lagerhyllor, så att det som stod på golvet nu kunde komma upp i hyllan. Det blev riktigt bra! Trappen finns kvar och jag ska låna grannens värmepistol och börja göra klart trappen.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0