Blogglovet är slut

Det blev ett långt uppehåll, men samtidigt så har jag väl inte haft så mycket att bidra med.

Jag överlevde julafton och nyårsaftonen. Jag har jobbat 12.5 timme/dag mån -tors och tre timmar på nyårsdagens morgon. Helgen har varit lugn.

I fredags, efter jobbet hämtade jag minisyrran, vi skulle återuppleva gamla minnen nämligen spela supermario, äta choklad och pringleschips. Å vad kul jag hade, vi skrattade en hel del.

Jag är nyss hemkommen från norr och kom hem till ett hem med två st spelande varelser. En spelar online-spel och den andra spelar nintendo DS. Jag undrar vad jag ska pyssla med? Middagen var god, köttbullar/pannbiff med potatis. Mätt och belåten ska jag försöka finna ngt som jag vill göra.

Återkommer senare när det finns mer att skriva om.

Ps. Jag väntar fortfarande på den där ******* som jag inte fick. Ds


Kommentarer
Postat av: Fia Persson

man kan ju alltid undra vad det du inte fick i julklapp. Jag kan inte gissa. Är det någon annan som vet kanske?

2010-01-09 @ 23:04:28
Postat av: Minisyrran

Hihiohi...ja mycket skratt blev det. Det var roligt.

2010-01-11 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0