Vågar man önska mer snö?

Visst har man och gör även idag, önskat sig något, som aldrig uppfyllts. Ta tex på alla miljornerna som man aldrig vinner, eller när man önskat något speciellt, så har det aldrig slagit in. Men, om man önskar sig riktigt mycket snö, vad händer då? Blir det som det oftast blir, dvs inget mer snöande  eller slår öskan verkligen in?  Nä, jag vågar inte använda mej av taktiska önskningar, för vad gör jag om det slår in, jag får antagligen emigrera eller gräva en snögrotta och invänta våren.

Jag har precis skottat av gården igen, fast i dag var det lite sårare med tanke på att det ibland blåste motvind och man fick allt över sig. Kväller ser ut som sådan, jag ska ta ett bad med en öl sedan ska vi traska/blåsa bort till storasyster för att äta middag med minisyrran och hennes kille. Det ska bli kul! Nä nun blev jag så oerhört töstig, ska nog skynda mej till badet mefd ölen.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0