Min egen tid

Jag har precis smaskat i mej min frulle, dvs en halv kaka med hårt bröd och en kopp kaffe, ska ta en påtår.
Nu på förmiddagen har jag min egna tid, då ska jag plocka lite och dammsuga, för nu tror jag att det var länge sedan, äh det spelar ingen roll hur länge det är, för på dessa golv syns allt. Jag kan dammsuga ett rum och vända ryggen till och sedan finns det mer att dammsuga upp.

Jag jobbar denna helg så det blir inte så mycket uppdate, det får bli på måndag. Jag fick mitt sommar schema igår, hjälp redan men det känns bra, då kan man kanske planera.

Jag har blivit förskyld, å så typiskt nu när träningen kommit igång och jag hittat formen på crosstrainern. Så jag har insett att det blir inget sådant denna vecka. Hoppas att jag är så pass frisk att jag kan köra igång på måndag.

Å, nu verkar det som att datorn vill krångla med att starta om och så, så det är väl bäst att avsluta och låta darorn gör som den vill, då kanske den startar som den ska sedan, vilket jag nu inte tror på men jag har mina knep, om de vill fungera.

Återkommer senare idag, om datorn fungerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0