Jag kan följa med!

Idag hittade jag ett par termobytxor som passade och vart hittar man sånt, jo i staden man bor i, helt otroligt. Jag har varit in där tidigare men kanske ratat dessa ty de kostade 1695 kr, men i dag var de 60% billigare och bara väntade på mej, fan vilken tur, nu kan jag följa med.

Jag är utan bil, min är i Degerfors och den kommer förmodligen hem på torsdag. Jag jobbar denna vecka och idag fick jag skjuts av min storasyrra, både dit och hem, likaså i morgon och så får jag låna bilen upp till norr på onsdag, tack än en gång syrran!!!

-25,3 grader var det i morse,  tur att jag slapp att gå. Nu är kaminen tänd, väntar bara på att värmen ska komma, typ lagon när man ska gå och knoppa.

Å min jobbcoach ringde i dag, ska ringa upp henne i morgon fm och boka in en tid. Det ska bli spännande.

Nu ska jag surfa runt lite och kolla nyheterna och sedan blir det sängen. 

Kommentarer
Postat av: Fia

Du kommer att ha fullt upp med att peppa mig så att jag inte ger f*n i att komma i mål. Mobilen kommer att gå varm. :-)

2010-02-25 @ 22:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0