Ja då har man gått och blivit med...

mp3spelare! Jag köpte en igår, det känns bra men den jag egentligen ville ha kostade alldeles för mycket.

Idag på agendan står det inte så mycket, än iallafall. Jag börjde att tvätta soffans klädsel igår kväll ochn nu är den torr och på plats igen. I maskinen rullar det nu runt två st sittdyneöverdrag eller hur man nu säger. Nä de är klara ska två nya in, jag gör så för att de ska bli rena, för när jag tvättade första gången, proppade jag maskinen full och då blir det inte rent, tänkte inte på det då.

Jag ska skruva upp mina träpersienner i vardagsrum och matrum, sedan ska jag till Granngården och köpa fågelmat, sedan är det väl bara det vanliga kvar, dammsuga och plocka ur diskmaskinen etc.

Minisyrran kommer och dricker kaffe men det blir inte förrän efter 12 och då har jag hunnit med det mesta av agendan.

Träningen har verkligen kommit igång och det känns toppen, jag ska iväg ikväll men L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0