Hur gör alla som är tjockare?

Idag var F och jag till Mega för jag behöver ett par termobyxor. Jisses vad billigt det var. Jag provade 7 par och inte ett enda passade för feta mej. Sedan drog vi vidare till Stadium outlet och där provade jag 3 par och tyvärr så passade inget här heller. Hur gör de som är tjockare än mig, har de aldrig termobyxor eller är det så att vi t5jocka/feta har inget i tex. skidbacke att göra, därav inga passande storlekar. Jävla skit, jag funderar faktiskt på att stanna hemma och jobba, de andra får åka utan mig. Vad har jag där att göra när jag inte kan klä mej efter väder, nej tack!

Städning, tvättning och träning står på schemat idag, bara att bita i det sura jävla äpplet och köra igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0