Fy fan, vad jag är bra!!!

Äntligen fick jag hjälp med att få ur bilbatteriet ur sambons bil, så att jag kunde sätta i den nya, whiiieeee, jag är med bil igen. Tack M för all hjälp och ett stort fång blommor till Storasyrran som skjutsat mej hit och dit och även för lånet av bil.

Sista arbetspasset i morgon, skönt, ni kan man ta tag i hemmet och få någonting gjort.

Snart blir det varmt i vardagsrummet, då ska jag värma ryggen lite, det är skönt.

Jag har börjat på en ny bok, av Arne Dahl. Jag saknar två böcker av Marie Jungstedt, så det får bli en paus från de böckerna. Vet inte om jag gillar hennes böcker, jag saknar innehåll, de är lite tunna. Arne Dahl har jag redan läst två av så jag vet vad det är för kvalitet.

Jag håller på att fundera på vad jag ska sysselsätta mig med på söndag då jag ska tillbringa hela dagen i Mora då F ska skida från Sälen. Kanske någon av er läsare kan komma med föslag, jag har en gästbok som ekar tomt.

Nä nu ska jag se om det finns något att tugga på, en morot kanske

Kommentarer
Postat av: Fia

Skrev på fel inlägg, läs den förra.

2010-02-25 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0