Fredagsmyzzzz alldeles ensam

I morgon har jag massor som skall fixas.
Jag ska baka pizzabullar och göra matlådor till nästa veckas arbetspass, både för mig och min sambo. Så i morgon fm ska jag baka, om jag inte följer med storasyster till dotterns fotbollsmatch. Maten blir enkel, det får bli lasange, kyckling ris och currysås och sen var det en maträtt till men den kommer jag inte ihåg just nu. Fan nu börjar snoret rinna, suck.

Det var meningen att jag skulle träna i morgon men jag har ont i halsen och i öronen. Fy, jag vaknade i natt med värk och har sovit dåligt så denna fredagskväll blir kort för sängen ropar.

Idag tog jag med mig min mamma och vi drog söderut för att handla. En trevlig dag med mat på restaurang och kaffe med dopp på IKEA och där gjorde jag årets första fynd, soffklädsel för halva priset, jippie. Ibland lönar det sig att vara lite snål och vänta med inköp och sanna mina ord vad bra det känns.

Ja och sen ska "nära-taket-sängen" bäddas, jag får en 8 årig nattgäst i morgon, vars mor ska på maskerad. Kul, hon kanske vill baka ngt gott och sen i morgon kväll är det Melodifestivalen.

Nä nu ska jag se vem som åker ur let´s dance och sen ska jag se Häxansurtanten på dvd i sovrummet.

Gonatt (orkar inte läsa igenom innan jag publicerar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0