Alla hjärtansdag kan dra åt helvete!

Jag har alltid tyckt att denna dag har varit tråkig, har ju inte haft nån att fira den med. Nu har jag det, och han vill inte fira för att det är ett kommersiellt jippo. Jo, det kan jag till viss del hålla med om, men det behöver inte kosta något för att göra någon glad eller  ge en puss och kram, det är helt gratis.

Det är inte den rätta dagen att bli placerad i "karantän". När man misstänt en magsjuka vill ingen umgås eller kramas, så är livet. Jag vill nog inte heller krama någon som mådde illa igår. Idag mår jag bra men får inga kramar ändå :( . Jag drar till storasyrran och dödar lite tid där, för i denna jävla soffa tänker jag fan inte tillbringa en dag till i, inte en natt till heller!!! 

Jag hoppas verkligen att det här med att jag får betalt löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0