After work

Ja, då var det fredag igen och idag ska jag norrut och har inte så speciellt bråttom, det blir after work kl 16.30.
Jag har velat fram och tillbaka om hur jag ska göra, sova kvar och ta några öl eller dricka vatten och köra hem. Dagens väder gör att jag åker hem ikväll. På Aftonbladets hemsida stod det "stanna inne, om du kan". Men det gör inget, jag har roligt ändå.

Jag fick lite tröst av sambon, efter gårdagens nederlag. Han menade att det var långt kvar ( till söndag v 9?). Jag vet inte hur han tänkte, menade han att jag hinner hitta ett par byxor eller var det att jag hinner träna lite mer så att jag kommer i ett par? Vet inte men båda verkar omöjliga. Jag var ganska tom i huvudet igår eftermiddag, sa inte så mycket, hade inget att säga.

Jag vet en som tar en ordenlig sovmorgon idag, det kanske är värktabletterna som gör att han blir trött. Jag vet att jag sov alldeles för länge i dag men skit samma, jag har inte något tid att passa på morgonen.

Jag ska få en jobbcoach, igen och denna gången vet jag att den kommer att ta kontakt med mig, har nämligen fått en bekräftelse från Arbetsförmedlingen. Detta ska bli intressant, eller not. Jag hatar positiva människor som ska tala om för mig hur jag ska tänka och göra, så som om jag inte var kapabel till att tänka på egen hand.

Nu ska jag hämta en påtår och äta upp min knäckemacka och sedan surfa vidare. Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0