Skadan redan skedd, öppnat deklarationen

Jag öppnade delkarationen av två skäl. Det ena var att om det var ett dåligt besked så gjorde det inget, med tanke på sängen, det ena var att om det var ett bra besked så skulle det kanske göra dagen bättre, med tanke på sängen.

Ja, vad hände, jag ska betala 6921 kr före avdrag och tur är att jag har en hel del reseavdrag, eftersom jag åker norrut tre gånger i veckan. Så jag kommer nog på plus men ändå, jag tycker inte om att se delkarationen på det där viset,  "Beräknat belopp som du ska betala (exklusive ränta)" det får mig att må illa och ibland vilja ta livet av mig i några sekunder.

Nu är den ifylld och skickad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0