Riktigt ont i rumpan

Efter fikat med nybakade bullar och köpekakor så tog vi en lite cykeltur till affären. Man passerar stans alla änder och vi passade på att mata de med brödet jag fick av min mamma. Men fy vad ont det gjorde att sitta på denna sadel, hoppas att det inte gör lika ont nästa gång jag tar fram cykeln.

Vi blev bjudna på pajknytis och jag gjorde en skink, broccoli och fetaostpaj. Liten missbedömning av ett ev besök av sambons ena kompis som oftast inte dyker upp, även om han sagt det. Så det trodde vi nu med, eftersom han redan varit hemma och druckit förmiddagskaffe. Han kom och jr och jag fick gå på knytis själva. Tack Storasyrran och L, det var trevligt och gott.

Nu ska vi till svärfar och fika.

Adjöss gråväders-löss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0