Jag överlever.

Oj vad länge sedan det var jag bloggade. Det har hänt en del som är värt att tala om, jag har gjort något stort. Jag har sökt till Universitetet, det blev förskollärare efter mycket eftertanke. Jag vet nu att det är på en förskola som hör hemma och ingen annan stans.

Dagens agenda blir att käka färdigt denna macka med grevéost på och jag måste erkänna att det tar emot att äta upp den för jag gillar inte den osten men nu var det inte jag som köpte den och jag tror inte att min sambo vet om att jag inte tycker om den.
Sedan när jag är klar här ska jag dra norrut, göra mina timmar och sedan hem, laga mat och sedan vidare till nästa jobb. Jag jobbar denna vecka och det är ganska skönt, för det är så lugnt, kanske lite för lugnt.

Imorgon ska jag, innan jobbet, åka till IcaMaxi och storhandla, själv för alla är på jobbet.

Nu ska jag svälja det sista kaffet.

Adjöss plugglöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0