I dag kommer den, kanske

Gårdagen gick verkligen nästan i sirap. Fikade hos F och gjorde mina timmar och matade fiskarna och tog in posten åt Benny, handlade och lagade mat. Det blev pyttipanna men den blev inte så god som den jag gjorde för några veckor sedan.

Vaknade i morse och hade väldigt ont i mina knölar, så när jag kom ner från övervåningen fick jag se att de var jätteröda. Kolla.
                                                                                      hallux valgus hallux valgus

Dagens agenda ser ut som följade, skura toaletterna, dammsuga, torka golven och plocka lite. En duk på vardagsrumsbordet skall fram. Sedan skall F, barnen och jag hämta jr hos hans mamma och sedan ska vi jobba, jr och jag. Vi ska bära ved och fylla påsarna på trappen så att vi får det vamt i helgen. Kratta lite, för det är så fint väder så vi ska inte vara inne, för det lockar till tv och tv-spel.
Vika alla kläderna som hänger på tork, tvätta lite mer och ja det bara fortsätter med sysslor.

Måste avrunda, återkommer


Kommentarer
Postat av: Fia

Snygga fötter!

2010-04-09 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0