I dag kom den!

I dag kom den där jävla deklarationen och jag tänker inte öppna den förrän på måndag. Förra året förstörde den en hel helg för att jag öppnade den på fredagen, inte i år.

Gårdagens planer sprack när vi kom hem från hämtningen i går, det regnade ute så det var inte så kul att bära in ved eller städa upp lite på gården. Vi har en del äpplen som ramlat ner från träden och de ser inte så mysiga ut. Jag bar in två påsar och sedan fick jag kämpa med att tända brasan, fick tända om flera gånger för att det ville inte ta sig.

Nu ska jag ta en kaffetår till sedan ska jag börja förbereda mig mentalt på det där blåa plastkuvertet som just nu hänger på anslagstavlan, jag ska skicka positiva tankar och hoppas att det står att jag få tillbaka pengar.

Åker norrut med sambo och jr, de ska hälsa på F och jag ska göra mina timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0