Hur ska vi sova i natt?

I morse gick sängen verkligen sönder, förra veckan så hade väl ribbotten bara halkat snett, vad vet jag, sambon fixade det. Men så igår när jag var lite rastlös, tyckte sambon att jag skulle skruva ihop sängen när de satt och spelade tv-spel men det ville inte jag, då gick den sönder. Så nu är det väl antagligen mitt fel att den gick sönder och jag har nu hela morgonen letat på jysk och Ikeas hemsidor och hittar ingen ribbotten till en 180 säng, ur ska vi sova i natt? Blir det den raggliga juniorsängen som är 140 cm bred eller blir det på varsinn soffa?
Pengar till att köpa något nytt finns inte och det står en sänggavel i källaren som jag för ca tre måndager bar ner från sovrummet men så behöver vi antingen en ribbotten eller två nya madrasser med resårbotten.

Det blir en kopp kaffe och en kalldusch och jag som hade hoppats på en frukost i sägen i dag, fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0