Glad Påsk, med ont i baken

Men jag kan säga att jag har haft fullt upp.

I fredags fick jag en annorlunda frukost på sängen, mysigt. Vi låg kvar ganska länge och tittade på tv och drack kaffe. Sedan åkte vi in till storstaden för att se filmen Draktränaren och den var jättebra, jag rekommenderar den verkligen. På kvällen blöd vi in grannarna och Benny till en kvällsfika med nybakade chiabatta och ett annat matbröd. Det var jättetrevligt.

Igår åkte vi till storstaden, igen. Jrs kusiner skulle dit så vi hängde med. Åt lunch på IKEA och sedan hem till en enorm cykelpremiär på  11 km, har lite ont i baken i dag.

Idag får vi se vad det blir. Svärmor på fika är det enda jag vet än så länge

Adjöss ont-i-baken-löss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0