1974 är inte ett årtal i detta inlägg

Utan, det är vad jag har kvar på kontot när alla räkningarna är betalda. Inte så kul men vad göra, det är bara att snåla och äta av det som finns kvar i frysen, dvs 5 påsar isbitar.

Men nu är det ju påsk och då ska man vara glad, jag är glad men inte över ekonomin. Jag har jobbat som barnskötare i några dagar och det har varit underbart. Fick även veta att jag var den bästa vikarien, å vad glad jag blev när jag hörde det. Jag jobbade natt mellan söndag och måndag, det gick också bra, det var helt ok att jobba natt, jag ska ju göra det i två veckor i sommar.

Jag ska vara ledig denna "storhelg" för jag jobbar alla andra och vill också njuta av extrahelgledighet tillsammans med andra, tex min familj. Vi har inga planer utan tar en dag i taget, det ska bli skönt.

Jag kommer nog hinna med att skriva lite i helgen om det inte blir fullt ös medvetslös då vi har jr hemma denna helg.

Nä nu måste jag göra lite nytta, kan inte sitta här längre, jag vill komma hem innan mörkret faller på.

Adjös påskäggslöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0