Nytt försök

Min dator vill inte fungera som den ska, därav inga inlägg. Den vill inte att man trycker ner samma tangent två ggr i rad och man får hålla ner tangenterna länge innan det händer något. Så är det felstavat så beror det på att jag missat att fylla i den missade bokstaven, för det går.

Min skönhetsdag blev lyckad, nu är jag bra i hyn och naglarna är fina. Vi hade det trevligt och jag handlade inget, mycket konstigt men jag hittade inget jag ville ha. Men jag ska åka åt ett annat håll och handla på tisdag, då kanske det går åt mer pengar.

I lördags var Merta och jag till min hemstad. Vi åt kålsoppa, handlade godis, strumpor och andra onyttigheter. Jag åkte till och med karusell. Avslutade kvällen med tacogratäng hos syrran och smakade på rosévin.

I går åkte syrran och jag till ICA MAXI och storhandlade. Jag handlade väl inte så mycket men det blev en cykelhjälm, äntligen. Nu behöver jag inte känna mig dum, som inte har någon hjälm, när vi alla tre är ute och cyklar. 
I eftermiddag blir det träning som vanligt, det ska bli skönt. Det var något mer men det kommer jag inte ihåg. Åh jag har lånat en dator och herregud vilken känsla det är att kunna skriva i takt med tanken.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0