Jobba

I morgon ska jag jobba, det ska bli kul, eller det är med blandade känslor, jag hade ju så mycket som jag skulle göra som jag nu får göra en annan dag. That´s life när you är arbetslös.

Träningen i dag gick jättebra, hoppade över axlarna igen för det gör fortfarade ont i högerarmen. I morgon kväll skulle jag simma men när jag jobbar kväll får det bli i morgon fm i stället.

Å, ja just det, jag blev bjuden på en liten sen lunch hos min mamma. Hon bjöd på isterband och potatismos, fy fan vad gott det var. Tack mamma, jag var mätt fram till kl. 18.

Nu fungerar tydligen tangenterna perfekt, vill gärna passa på att skriva men kommer inte på något mer just nu.

Kvällsmacka och tv innan jag kramar kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0