Fika, me like fika!

F kommer på en kvällsfika, så jag bestämde mig i bilen, på väg hem att jag skulle baka snoddas, eller vilket namn ni har på denna goda kaka. Jag just love it.

Träningen gick bra, ingen baddräkt har jag köpt men det kanske finns tid för det i morgon. Besöket norrut gick bra, fast bullarna lämnade jag i frysen. Jag tog en frukt till kaffet och kände mej väldigt nyttig. I morgon ska jag försöka hinna simma innan jag åker och hämtar jr, för sedan om sr är hemma när L ska träna, så hänger jag på henne.

Den lilla rosa, har inte blivit fixad, jag hoppas att det sker denna vecka så att jag kan besikta den. Då blir det tuta och köra, det ser jag fram emot. Bild på den kommer senare, den skall tvättas och poleras först.

Varma mackor med stuvade kantareller, åh, det är så gott men....mina blev inte så goda som mammas, synd. Kan det bero på grädden? Laktosfri 15%, hade jag och inte vanlig grädde 40% ellervad det nu är.

Grey´s Anatomy börjar igen och jag ska förska följa denna serie igen, tröttnade när hon den där ljusa, började se döingar, nä då spårade det ur. Som Lost, det är en skitskum serie.

Nu ska jag käka färdigt och invänta F

 Tyvärr, så blev bilden lite suddig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0