Det känns så skönt

Ny vecka, nya tag. I går var jag till badhuset, simmade 1000m och det var så skönt. De sista 500 m tog 20 minuter och jag är nöjd. En skön avslutning på veckan.

Idag har jag ont i vänsterarmen, träningsvärk, antar jag.
Alla måndagar nu framöver skall träning stå på agendan. Jag var och tränade med min kompis Linda och nu bokade vi in ett förmiddagspass på onsdag.

I morgon ska jag baka bullar till kalaset på lördag och sen kl 15.00 ska jag med syrran och simma, få se om det blir mer än 500m som det blev förra tisdagen.

Dagens middag: Fiskgratäng a´la P med räkor och potatis. Åh, det blev så gott, nästan så att jag skulle kunna oskynnesäta en portion till men det ska jag inte.

Nu ska jag ta en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0