Beautytime!

Idag ska jag få en faceoff, det ska blir riktigt skönt att få ordning på hyn. Sedan efter det, ska jag hämta upp F, A och en tvilling(vet ej vilken av dom) för att dra norrut. Där blir det manikyr och shopping, me like!! Väl hemma sedan så får man väl raka benen så är väl jag fit for anything!

Gårdagens jobbmäsa blev en besvikelse! Fy, vad jag blev besviken, helt onödingt att ta 200 spänn från sparkontot för att kunna tanka bilen så att kunde åka till denna mässa. 8 jävla mil i onödan.
Men... eftermiddagen blev väldigt trevligt, tack P för den goda kinamaten du kockade. M och jag kunde  prata ikapp nästan 2 år med en kopp kaffe. Vi hade mycket att gå igenom. Jag kom dit kl 17 och åkte hem 22.30. Nu bestämde vi, innan jag åkte, att det inte skulle dröja 2 år till innan vi träffas igen. Nästa gång får M komma hit och se hur jag bor.

Nu har jag vikt tvätt, sorterat ut till respektive garderob, har tvätt i maskinen som snart skall hängas. Sen ska jag bära ut förra helgens kalasrester med den vanliga återviningspåsen och kasta det innan jag åker till hudterapeuten.

Återkommer senare med en uppdate om dagens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0