21.45, vad hände då?

Då ringde de från det ställe som jag jobbade på i tisdags och säger. Jo, vi trodde att det skulle vara lugnt i morgon och därför har vi har inte ringt ut dej, men natten kom aldrig så en av oss får stanna och jobbba, kunde du komma i morgon och stanna till kvällen?
Är inte detta liiiiiite kort varsel?????
De skulle ringa i eftermiddags, om de ville ha mer hjälp. De ringde inte så jag började planera morgondagen. Det ska jag sluta göra och lägga mej ner och bli apatisk, fy fan!

NU JÄVLAR VILL JAG INTE LÄNGRE VARA ARBETSSÖKANDE, JAG VILL HA ETT JOBB SÅ ATT JAG VET NÄR JAG SKA JOBBA OCH NÄR JAG KAN VARA LEDIG, JÄVLA SKIT, JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD.

Jag hade sån lust att säga, nej tyvärr, ni hörde inte av er, så nu har jag fixat med annat, men det gjorde jag inte för JAG ÄR SÅ JÄVLA SNÄLL!!!!!

Ja, då får man väl gå och lägga sej nu, så att jag kommer upp till 06.20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0