Tjock

Jag vaknade i morse, tjock i halsen, inte bra. Jag ska jobba en timme längre i dag, de ringde typ kl 21 och frågade om jag kunde stanna en timme längre. Javisst, sa jag. Men ska det fortsätta så här med halsen så ska jag nog inte jobba så mycket denna vecka, vet ju inte om jag smittar. Och sedan detta med att hela tiden ringa och ändra tider, det är inte konstigt att jag har klåda på hela kroppen. Måste fortsätta knapra Klarityn. Nu hoppas jag på vikariepoolen.

Dagens uppdrag, diska de sköra glasen, laga middag vid lunch (?), skrapa lite trapp, bära in ved, kolla om det finns tvätt.

Familjespa på Kolmården skall bokas, det ska bli skönt och kul, man får tydligen en Wildlife tour, en vandring bakom kulisserna. Så någon gång under hösten skall detta ske, ca 3000 kr kostar det.

Nu ska jag leta korvrecept, ska göra något med falukorv och jag har noll med idéer idag. Korv i ugn gjorde jag sist, så det vill jag inte göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0