Snorig,glad liten skit.

Vaknade i morse, fortfarande snorig och tung i huvudet. Jag tar det lugnt idag, ingen träning, bara vila.
Idag på menyn står det paj. Bacon,broccoli,rödlök och fetaostpaj. Hoppas att den smakar så bra att jag vill ha den till middag, för jag ska ha med mej matlåda i dag.

Jo, jag ringde till vikariepoolen här i staden, så nu är jag anmäld, bara att vänta på att de ringer. Detta skulle jag gjort tidigare, men men, nu är det gjort. Tänkt, att jag hade en fördel, jag var barskötare, det är första gången på väldigt länge som det var positivt att ha den utbildningen. Jag vill verkligen komma i från, kvälls- och helgjobben. olch då passar barnomsorgen perfekt.

Kollade in plasbanken, hittade ett jobb som kanske skulle vara roligt. Tyvärr så är det i Stockholm men jag kan tänka mej att felxtid inte skulle vara något problem, vad sägs om detta jobb?
(Vet ännu inte hur man göra för att länka så jag tar med rubriken från Platsbanken)

Micael Bindefeld AB söker en Kontorsassistent

MICAEL BINDEFELD AB

Jag har några dagar på mig att plita ner en ansökan, hehe

Nä nu ska jag äta den här pajen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0